Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
SOK Z KARCZOCHA  500ml
SOK Z KARCZOCHA 500ml
27,90 zł 25,90 zł
szt.
F-ZINC PROSZEK 60 PORCJI CYTRYNIAN CYNKU 15mg/porcję
F-ZINC PROSZEK 60 PORCJI CYTRYNIAN CYNKU 15mg/porcję
16,50 zł 15,50 zł
szt.
AKTYWNE SERUM NA POROST WŁOSÓW 150ml
AKTYWNE SERUM NA POROST WŁOSÓW 150ml
16,50 zł 14,40 zł
szt.
CITROKAP  EKSTRAKT Z PESTEK GREJPFRUTA 50ml
CITROKAP EKSTRAKT Z PESTEK GREJPFRUTA 50ml
37,90 zł 35,20 zł
szt.
ACEROLA 250g NATURALNA WITAMINA C  250 PORCJI
ACEROLA 250g NATURALNA WITAMINA C 250 PORCJI
58,50 zł 54,50 zł
szt.
HYZOP  Ziele hyzopu 50g - Ziele, Przyprawa
HYZOP Ziele hyzopu 50g - Ziele, Przyprawa
3,50 zł 3,20 zł
szt.
ALVEO GRAPE 950ml WYCIĄG Z 26 ZIÓŁ
ALVEO GRAPE 950ml WYCIĄG Z 26 ZIÓŁ
145,00 zł 138,00 zł
szt.
OLEJ Z NASION OGÓRECZNIKA  60 Kapsułek po 500mg
OLEJ Z NASION OGÓRECZNIKA 60 Kapsułek po 500mg
14,30 zł 13,90 zł
szt.
VENOFORTON 125g POPRAWIA KRĄŻENIE ŻYLNE I MÓZGOWE
VENOFORTON 125g POPRAWIA KRĄŻENIE ŻYLNE I MÓZGOWE
21,90 zł 20,90 zł
szt.
ZIELE DYMNICY 50g Dymnica - Ruta Polna
ZIELE DYMNICY 50g Dymnica - Ruta Polna
6,50 zł 5,90 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 327080140.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dniod otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dniroboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dniroboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep.anny@prokonto.pl lub telefonicznie: 327080140. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dnikalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  2. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością w ciągu 14 dnikalendarzowych od daty dostarczenia.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dniroboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl